رسانه اینترنتی فانیلی

جزایر محبوب عشاق برای ماه عسل!

ماه عسل کجا بریم؟ کجای دنیا بهترین مکان برای یک ماه عسل عالی است؟ اگر ازدواج کردید دلتان می‌خواهد ماه عسلتان را کجا بگذرانید؟ این‌ها سوالاتی است که اکثر زوج‌های تازه متاهل شده و تازه‌عروس و دامادها بسیار می‌پرسند.

ماه عسل کجا بریم؟ سوالی است که در واقع ذهن بسیاری از عشاق را به خود درگیر کرده و هرکسی که دوست دارد در کنار معشوقش یک سفر عالی داشته باشد، حتما دنبال بهترین مقاصد ماه عسل می‌گردد. همراه مجله اینترنتی فانیلی با چند مورد از بهترین مقاصد برای ماه عسل آشنا شوید.

جزیره بورا بورا؛ زیباترین جزیره دنیا

ماه عسل کجا بریم؟ وقتی این سوال را از یک اروپایی می‌پرسید بدون شک جواب او جزیره بورا بورا خواهد بود. هرچند این جزیره با طبیعت زیبا و بی‌نقص و سواحل درخشانش یکی از زیباترین جزیره‌های دنیاست؛ اما سفر به آن آن‌قدرها هم راحت نیست. بورا بورا یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین جزیره‌های دنیاست که زیبایی بی‌مثالش همه را دیوانه می‌کند. بااین‌حال یک‌شب اقامت در یکی از ویلاهایش بین 800 تا 2000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

ماه عسل کجا بریم؟ جزیره سانتورینی یونان

جزیره سنتورینی یکی دیگر از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست که در دریای اژه و در فاصله 200 کیلومتری یونان واقع شده است. سانتورینی جزیره‌ای است که بسیاری از جهانگردان معتقدند هرکسی در زندگی‌اش حداقل یک‌بار باید آن را ببیند. این جزیره با خانه‌های سفید و گنبدهای آبی‌اش، آب‌های نیلگون و زلالش و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزش هر گردشگری را مجذوب و محسور می‌کند.

مالدیو بهترین جا برای ماه عسل در خارج

یکی دیگر از مکان‌هایی که زوج‌های جوان برای ماه عسل رویایی‌شان انتخاب می‌کنند، مالدیو است. مالدیو در واقع یک کشور جزیره‌ای در اقیانوس هند است که از 1192 جزیره مرجانی کوچک و تعداد زیادی آبسنگ تشکیل شده است. از این 1192 جزیره تنها 202 جزیره آن مسکونی است. اقامتگاه‌های لوکس و ساحلی این جزیره که در یک خط در کنار هم قرار گرفته و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را در مقابل چشمان گردشگران به نمایش می‌گذارند، یکی از دلایل شهرت و محبوبیت مالدیو است.

ماه عسل کجا بریم؟ جزیره ماوی در هاوایی

یکی دیگر بهترین مقاصد ماه عسل برای عشاق جزیره ماوی در هاوایی است. مردم بومی هاوایی نام این جزیره را به افتخار افسانه‌ای به نام هاوائیولی نام‌گذاری کردند که یکی از ملوانان پلی نزی بوده و این جزیره را کشف کرده است. هاوائیولی نیز یکی از جزایر هاوایی را به نام پسرش ماوی نام‌گذاری کرد. تنگه‌های عظیمی بین آتش‌فشان‌های شمال غربی و جنوب شرقی این جزیره نیز وجود دارد که باعث شده آن را بانام جزیره دره هم بشناسند. سرسبزی و زیبایی این جزیره آن‌چنان مدهوش کننده است که هر عاشقی دلش می‌خواهد بهترین سفر عمرش را اینجا و در کنار معشوقش سپری کند.

فیجی بهترین مقصد برای عاشقان و ماه‌عسلشان

ماه عسل کجا بریم؟ یکی دیگر از مکان‌های فوق‌العاده زیبایی که در جواب این پرسش می‌توان معرفی کرد کشور جزیره‌ای فیجی است که از 332 جزیره آن تنها 110 تای آن مسکونی است. جالب اینجاست که این کشور دارای فرهنگی ترکیبی از هند، اروپا و سنت‌های بومی مردم این جزیره است. جالب‌تر این است که آب‌وهوای این جزیره گرمسیری است و همین باعث شده که تنها دو فصل داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از عشاق جهان این جزیره را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

بیشتر بخوانید

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.