رسانه اینترنتی فانیلی

بدون جراحی بینی خود را کوچک کنید!

داشتن بینی کوچک و زیبا امروزه به یکی از خواسته‌های مهم افراد تبدیل شده است که برای آن زیر تیغ جراحی رفته و همچنین هزینه‌های بسیار بالایی می‌کنند.

کوچک کردن بینی بدون جراحی شاید در نگاه اول کاری نشدنی و بیهوده باشد؛ اما برای یک‌بار هم که شده این کار را قبل از اقدام به جراحی انجام دهید و اگر نتیجه موردنظر خودتان را نگرفتید، سراغ عمل زیبایی بروید. همراه رسانه اینترنتی فانیلی باشید.

کوچک کردن بینی بدون جراحی

راه‌های مختلفی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی وجود دارد که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

ماسک عسل و روغن‌زیتون

ماسک عسل و روغن‌زیتون یکی از ماسک‌های عالی برای کوچک کردن بینی بدون جراحی است. در مورد این ماسک باید بگوییم که این روش برای بینی‌های گوشتی بسیار مؤثر بوده و برای بینی‌های استخوانی فاقد نتیجه است.

برای درست‌کردن این ماسک و استفاده از آن در ابتدا باید کمی عسل و روغن‌زیتون را با هم ترکیب کنید و حالا آن را روی بینی خودتان قرار دهید. سپس بعد از 15 الی 30 دقیقه بینی خودتان را بشویید.

سعی کنید این کار را به مدت یک ماه و هر روز انجام داده تا نتیجه مورد نظرات را بگیرید.

استفاده از زنجبیل برای کوچک کردن بینی بدون جراحی 

استفاده از زنجبیل یک راهکار خانگی بسیار مؤثر برای کوچک‌ کردن بینی بدون جراحی می‌توان شناخت. برای استفاده از این روش تنها کافی است که کمی زنجبیل را با آب مخلوط کرده و خمیری که به دست آمد را روی بینی خودتان قرار دهید. انجام‌دادن این کار ممکن است باعث سوزش بینی شما شود؛ اما این راهکار یک روش اثربخش است.

برای استفاده از زنجبیل باید اجازه دهید که خمیر تهیه شده به مدت 15 دقیقه بر روی بینی بماند.

استفاده از خمیردندان، سرکه سیب و زنجبیل

برای تهیه این ماسک کوچک‌کننده بینی باید یک قاشق خمیردندان را با یک قاشق زنجبیل و یک قاشق سرکه سیب مخلوط کنید. حالا ترکیب به‌دست‌آمده را به مدت 30 دقیقه روی بینی خود قرار داده سپس بعد از گذشت مدت زمان مشخص بینی خود را با استفاده از آب و صابون بشویید.

درصورتی‌که به شکل مداوم از این ترکیب به مدت ده روز استفاده کنید، می‌توانید نتایج چشمگیر آن را مشاهده نمایید و به همین راحتی کوچک کردن بینی بدون جراحی  را انجام دهید.

فیلر بینی چیست؟

تزریق‌کردن بینی یک روش غیرجراحی برای کوچک‌کردن بینی است. متخصص زیبایی با تزریق ژل به بینی می‌تواند نوک بینی را بالا برده و انحنای تیغه بینی را صاف کند. اصلاح فرم بینی با این روش دائمی نبوده و در صورت عدم رضایت بعد از چند ماه بینی خود را به حالت قبل بر می‌گردد.

اگر دارای قوز بینی هستید، این روش بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. فیلر با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، سطح آن را یکنواخت می‌کند. همچنین افرادی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرورفته است، با تزریق ژل به نتیجه خوبی می‌رسند.

تزریق ژل دائمی به بینی

اکثر متخصصان از ژل‌های موقت برای اصلاح فرم بینی استفاده می‌کنند؛ اما ژلی به نام بلافیل وجود دارد که ماندگاری آن بسیار زیاد است. این نوع ژل دارای کلاژن و دانه‌های ریز پلی متیل متاکریلات است. بلافیل در سال ۲۰۰۶ برای رفع چین‌وچروک بینی از سازمان FDA تأییدیه دریافت کرد. در سال ۲۰۱۴ از بلافیل برای درمان اسکارهای آکنه استفاده شد.

لازم به ذکر است که این روش به‌طورکلی بی‌خطر بوده؛ اما بهتر است، قبل از تزریق آزمایش پوستی انجام شود. ژل بلافیل برای افراد زیر ۲۱ سال، افراد مبتلا به آلرژی شدید و دارای حساسیت به کلاژن گاوی ممنوع اعلام شده است.

بنابراین، قبل از استفاده از این ژل با پزشک متخصص مشورت کرده و همچنین آزمایش‌ها لازم را بدهید تا اگر دچار حساسیت هستید از آن برایتان استفاده نکنند.

فیلر بینی استخوانی

افرادی که بینی استخوانی دارند، کاندید مناسب‌تری برای تزریق ژل هستند. این افراد معمولاً از قوز بینی خود ناراحت و ناراضی هستند. پزشک با تزریق فیلر در بالا و پایین برآمدگی آن را برطرف کرده و تیغه را صاف می‌کند. برخی بینی‌های استخوانی حالت افتاده داشته و با تزریق ژل در نوک بینی می‌توان خطای دید ایجاد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.