رسانه اینترنتی فانیلی

امکان ثبت شکایت از تماس‌های صوتی تبلیغاتی فراهم شد

سید محمد امامی، سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: «بر اساس مصوبه ۳۵۷-۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه خدمات محتوای تماس صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی ممنوع است و دارندگان پروانه ارتباطی و فناوری اطلاعات موظف‌اند از راهیابی اینگونه تماس‌ها در شبکه خود جلوگیری کنند.»

به گفته او مشترکان سرویس‌های ارتباطی می‌توانند در صورت دریافت تماس‌های صوتی ارزش افزوده تبلیغاتی مزاحم و ناخواسته، شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ به آدرس https://195.cra.ir ثبت کنند.

امامی درباره نحوه ثبت شکایت در این سامانه اضافه کرد: «مشترکانی که تماس‌های تبلیغاتی صوتی را دریافت می‌کنند، پس از اطمینان از اینکه شماره تما‌س‌گیرنده مربوط به کدام اپراتور است، می‌توانند با تماس با ۱۹۵ یا مراجعه به این سامانه و با انتخاب دسته‌بندی تلفن ثابت، انتخاب سرویس مکالمه، اپراتور و تماس صوتی تبلیغاتی برای ثبت شکایت خود اقدام کنند.»

نیمه مهرماه امسال کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تماس‌های تلفنی تبلیغاتی را ممنوع اعلام کرده بود و گفته بود دارندگان پروانه موظف‌اند سامانه‌ای را برای تشخیص این تماس‌ها راه‌اندازی و از راهیابی اینگونه تماس‌ها در شبکه خود ممانعت کنند.

بیشتر بخوانید:
  • مصوبه جدید رگولاتوری؛ تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع است
    مصوبه جدید رگولاتوری؛ تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع است

    15 مهر 03مطالعه ‘2
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تازه ترین مطالب
فرهنگی هنری,ورزشی,گردشگری,آموزشی

تازه ها

رویدادهای ویژه

به زودی رویدادهای ویژه در این مکان برای شما قابل نمایش خواهد بود.