اینستاگرام

اینستاگرام به‌تازگی بخش جدیدی به‌نام « پست های پیشنهادی » راه‌اندازی کرده است. بنابراین از این‌ پس، در انتهای فید اصلی، پست‌های متعلق‌به افرادی که آن‌ها را دنبال نکرده‌اید، برای شما به‌نمایش درخواهند آمد.

اینستاگرام  قابلیت‌های فید اصلی پلتفرم خود را گسترش داده است تا پست‌هایی که متعلق‌به فالوورهای‌تان نیست نیز در فید به‌نمایش دربیاید؛ اینستاگرام از این بخش جدید با نام « پست های پیشنهادی » یاد می‌کند. همین‌که به بخش پایانی فید اصلی اینستاگرام برسید، پست‌های پیشنهادی برای‌تان به‌نمایش درمی‌آیند تا بتوانید همچنان به اسکرول کردن به‌سمت پایین و مشاهده‌ی پست‌های مختلف (حتی آن‌هایی که متعلق‌به فالوورها نیستند) ادامه دهید. تا پیش از راه‌اندازی قابلیت جدید، فید اصلی اینستاگرام صرفا شامل پست‌های موردعلاقه‌ی کاربر و همچنین پست‌های مربوط به فالورها بود.

جولیان گاتمن، مدیر محصول بخش Home اینستاگرام، می‌گوید کاربران به فید اصلی به‌عنوان بخشی برای دنبال کردن محتواهای موردعلاقه‌ی خود نگاه می‌کنند و به‌همین دلیل اینستاگرام تلاش کرده ازطریق توانایی‌های فناوری یادگیری ماشین، پست‌های مرتبط‌تر و بهتری را برای کاربران به‌نمایش دربیاورد. گاتمن اضافه می‌کند که اینستاگرام می‌خواهد ازطریق بخش «پست‌های پیشنهادی»، محتواهای مرتبط بیشتری را نشان دهد تا درنهایت کاربران سود ببرند. گاتمن انگیزه‌ی اصلی خود و تیمش را دسترسی ساده‌تر کاربران به محتواهای موردعلاقه‌شان عنوان می‌کند.

هر هفته، شنبه ها با هفته نامه اینترنتی فانیلی همراه باشید!

اشتراک گذاری در facebook
Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
LinkedIn
اشتراک گذاری در telegram
Telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
WhatsApp
اشتراک گذاری در google
Google+

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *